Μεγάλη απήχηση στους Ηρακλειώτες έχει η ηλεκτρονική εφαρμογή «Δημότης Ηρακλείου» που ανέπτυξε ο Δήμος για την γρήγορη εξυπηρέτησή τους, την καταγραφή των προβλημάτων και την άμεση επίλυσή τους από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Στο πλαίσιο αυτό κυκλοφόρησε η ανανεωμένη έκδοση της εφαρμογής για κινητές συσκευές και προσφέρει νέες δυνατότητες. 

Συνεχίζουμε, δήλωσε ο Δήμαρχος Ηρακλείου κ. Βασίλης Λαμπρινός, την  ενίσχυση των πολιτικών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με αύξηση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες, επισκέπτες και επιχειρήσεις μέσω «έξυπνων» εφαρμογών και για κινητές συσκευές.

«Η εφαρμογή «Δημότης Ηρακλείου» έχει μεγάλη απήχηση στους συμπολίτες. Με τη χρήση της άλλαξε η αναλογία επικοινωνίας των δημοτών με τον Δήμο αφού πριν την εμφάνιση της η υποβολή αιτημάτων μέσω τηλεφώνου ήταν 75% ενώ τώρα 50% των αιτημάτων υποβάλλεται ηλεκτρονικά και 50% τηλεφωνικά» επεσήμανε ο Δήμαρχος .

Ο δημότες μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής μπορούν:

  • Να συνδεθούν μέσω TAXISnet, Google, Facebook ή μέσω της ιστοσελίδας του δήμου.
  • Να επιλέξουν τι θα βλέπουν στην αρχική σελίδα σύμφωνα με τα δικά τους ενδιαφέροντα.
  •  Να δουν  το ιστορικό των προβλημάτων που έχουν  υποβάλει στο παρελθόν χρησιμοποιώντας τον αριθμό τηλεφώνου που είχαν δώσει κατά την υποβολή.
  • Να συνδεθούν μέσω TAXISnet και αιτηθούν πιστοποιητικά από το κινητό τους.
  • Να δουν πληροφορίες Πολιτικής Προστασίας σε περίπτωση έκτακτου γεγονότος με offline χάρτες και οδηγίες προστασίας.

Η εφαρμογή είναι άμεσα διαθέσιμη σε συστήματα Android μέσω του Play Store στη διεύθυνση https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.noveltech.mitos.heraklion&hl=el   και τις επόμενες 2 -3 ημέρες και σε iOS μέσω του App Store.


Πηγή: pancreta.gr