Διαδικτυακή πύλη για την τουριστική προβολή της πόλης του Ηρακλείου - Ειδήσεις Pancreta

Σε μια νέα ιστοσελίδα για τον τουρισμό, που θα αποτελέσει τον επίσημο ιστότοπο τουριστικής προβολής και προώθησης της πόλης, προχωρεί ο Δήμος Ηρακλείου, στο πλαίσιο της νέας τουριστικής στρατηγικής του.

Η ιστοσελίδα θα λειτουργήσει συγχρόνως ως εργαλείο αξιοποιήσιμο για τους επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψής τους στο Ηράκλειο.

Επίσης θα έχει δυναμικό, διαδραστικό και όχι στατικό χαρακτήρα και θα υπάρχει η δυνατότητα συνεχόμενης τακτικής επέκτασης και εμπλουτισμού τόσο σε επίπεδο θεματικού περιεχομένου, όσο και σε επίπεδο γλωσσών επικοινωνίας.

Στόχος είναι να σχεδιασθεί μέσα στο 2016 η τεχνική πλατφόρμα της ιστοσελίδας, προκειμένου να καθοριστούν οι τομείς ανάπτυξής της, με βάση την τουριστική στρατηγική του Δήμου Ηρακλείου και να ξεκινήσει η συλλογή περιεχομένου.

Η δημιουργία της ιστοσελίδας εντάσσεται στο ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής και διαφημιστικής προβολής του Δήμου Ηρακλείου, για το έτος 2016, που εγκρίθηκε με την αρ. 949/2015 απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.

Η νέα καινοτόμα ιστοσελίδα τουρισμού για το Δήμο Ηρακλείου, όπως ο ίδιος επισημαίνει, θα είναι το πολυτιμότερο εργαλείο για την επίτευξη του στόχου της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, προκειμένου να γίνει το Ηράκλειο «πόλη –προορισμός». Έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και στις προτεινόμενες διαδρομές πόλης, αλλά και στην ενδοχώρα του Δήμου Ηρακλείου.

Τα δομικά χαρακτηριστικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας περιλαμβάνουν τέσσερις χωριστές και ευδιάκριτες (χρωματικά) ενότητες, οι οποίες καλύπτουν τους τέσσερις βασικούς άξονες ενός τουριστικού προορισμού για έναν ταξιδιώτη και είναι οι Dreaming - Planning- Experiencing - Sharing. Οι δύο πρώτες ενότητες Dreaming – Planning, αφορούν την προώθηση και τον προγραμματισμό του ταξιδιού και οι επόμενες δύο Experiencing - Sharing λειτουργούν ως εργαλείο «σε πραγματικό χρόνο» για τον επισκέπτη που ήδη βρίσκεται στην πόλη. Η τελευταία δε ενότητα του sharing βοηθάει στην προβολή της πόλης, μέσω τον κοινωνικών δικτύων.

Ο βασικός στόχος του τουριστικού portal θα είναι η ολοκληρωμένη πληροφόρηση του επισκέπτη σε όλα τα θέματα, που είτε είναι άμεσης χρησιμότητας, είτε μπορεί να τον ενδιαφέρουν, κατά την παραμονή του στην περιοχή.


Πηγή: ethnos.gr