Δημοτικό Σχολείο Φουρφουρά: Σχετικά με το πείραμα "μπάλες" και τους πομπώδεις τίτλους άρθρων - Ειδήσεις Pancreta
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ "ΜΠΑΛΕΣ"!
Με αφορμή το άρθρο που είδαμε τις τελευταίες μέρες να ξανακυκλοφορεί "Το σχολείο που κυριολεκτικά πέταξε τις καρέκλες των μαθητών!!!" θα θέλαμε να αναστοχαστούμε πάνω στο πείραμα με τις μπάλες και να πούμε επίσης πως η υπερβολή και οι πομπώδεις τίτλοι στα άρθρα δεν βοηθούν την εκπαιδευτική πραγματικότητα..
Πριν από ένα χρόνο πήραμε τις μπάλες στο σχολείο και δεν πετάξαμε τις καρέκλες! Απλά τοποθετήθηκαν στην άκρη για να χρησιμοποιούνται όποτε χρειάζεται. Ένα χρόνο μετά παρατηρούμε πως χρησιμοποιούνται τελικά περισσότερο από τις μπάλες κυρίως στην ώρα του μαθήματος, ενώ σε πιο χαλαρές ώρες(π.χ. διάλειμμα ή συμβούλιο σχολείου) μπορεί τα παιδιά να καθίσουν και στις μπάλες. (βέβαια να πούμε πως αρκετές έχουν πια ξεφουσκώσει/σχιστεί..!)
Βέβαια ακόμα και με αυτόν τον τρόπο είναι κάτι ωραίο και θετικό για την καθημερινότητα των παιδιών, αλλά προκύπτει ο ίδιος κι ο ίδιος προβληματισμός που έχουν όλοι οι δάσκαλοι: 
"Το να το εισάγεις είναι εύκολο και εντυπωσιακό, αλλά το θέμα είναι πώς το κρατάς ζωντανό;;"
Με την ερώτηση αυτή εννοώ κάθετι που προσπαθούμε να προωθήσουμε στο σχολείο μας και το οποίο θεωρούμε πως θα βελτιώσει την εκπαιδευτική διαδικασία και θα εξυψώσει τα παιδιά μας.
Τελικά μήπως όλοι μας έχουμε καλή πρόθεση και ωραίες ιδέες αλλά χρειαζόμαστε κι άλλη εξάσκηση "στο σπάσιμο των στεγανών" μας αλλά και εκπαίδευση ακόμα και σε απλά πράγματα, όπως...η χρήση μιας μπάλας;

Πηγή: pancreta